Case Study

Współpraca SEO z klientami w praktyce. Zobacz, jak to wygląda i zapoznaj się z efektami!
Sklep internetowy – branża kosmetyczna
Audyt SEO, optymalizacja i pozycjonowanie.
od 01/10/2019 do 01/03/2020

Średnia widoczność przed SEO: 559 wyświetleń dziennie
Średnia widoczność końcowa: 1729 wyświetleń dziennie

Widoczność: +309%
Ruch organiczny na stronie: + 31,88%

Strona firmowa – transport międzynarodowy
Audyt SEO, optymalizacja i pozycjonowanie.
od 1/02/2019 do 01/02/2020 roku.
Działania lokalne dla kilku miejscowości. Duża konkurencja.

Średni ruch przed SEO: 2122 miesięcznie
Średni ruch końcowy: 3645 miesięcznie

Ruch organiczny na stronie: +171%
Ruch organiczny na dodatkowej stronie (landing page): +491%
Sklep internetowy oparty na platformie Shoper. Pozycjonowanie rozpoczęto od wykonania audytu SEO oraz analizy konkurencji. Na podstawie zebranych danych ustalono najlepsze, konwertujące słowa kluczowe, w tym frazy long-tail, pod które została zoptymalizowana strona internetowa.

W ramach optymalizacji i pozycjonowania powstało wiele treści on-site (opisy produktów, artykuły na blog) oraz off-site. Pozyskiwanie linków przeprowadzono na podstawie wcześniejszej analizy wszystkich potencjalnych domen, aby wyselekcjonować tylko najlepsze i najbardziej opłacalne. Przez cały okres pozycjonowania stosowano dywersyfikację źródeł linkowania, dodatkowo regularnie wdrażając poprawki na stronie, optymalizując nowe produkty oraz kolejne podstrony.

Ostatecznie, doszło do znacznej poprawy widoczności, co następnie zaowocowało wyższym ruchem organicznym. Ważnym efektem SEO jest również większa liczba złożonych zamówień w sklepie.

Klient otworzył także nowy sklep internetowy, poszerzając swoją działalność, kierując nowy asortyment do odrębnego segmentu rynku.
Doświadczona firma transportowa działająca na rynku lokalnym od wielu lat na terenie kilku miejscowości.

W ramach SEO przygotowano audyt, odpowiednią strategię oraz wykaz słów kluczowych, aby jak wdrażanie działania jak najszybciej przyniosły efekt. Ze względu na wysoką konkurencyjność, zmiany w ruchu zaczęły pojawiać się stopniowo, generując wzrost w każdym kolejnym miesiącu.

Ważnym elementem była właściwa optymalizacja witryny, której pomógł dodatkowy link building. Dobranie odpowiednich fraz pozwoliło znacznie zwiększyć widoczność oraz ruch organiczny.

Powstała także dodatkowa witryna typu landing page na domenie, którą klient kupił wcześniej. Jej wykorzystanie dało jeszcze większe efekty. Nowa witryna stanowi nie tylko prywatne zaplecze SEO, ale estetyczną i atrakcyjną ofertę, którą mogą przeglądać klienci.


INDYWIDUALNA WYCENA

Logo serwisu e-seomedia.pl

Wszystkie prawa zastrzeżone © e-seomedia.pl | 2019

E-mail: kontakt@e-seomedia.pl

E-mail: fijalkrystian@gmail.com

Tel: +48 791 732 538

 

Poniedziałek - sobota:

8:00-17:00

 

pozycjonowanie

KONTAKT

Skontaktuj się!

 

 Zapewniam szybką odpowiedź w ciągu doby od wysłania wiadomości.